Event Design Group

Przez kilkanaście lat przecieraliśmy szlaki w branży eventowej, z pokorą ucząc się na błędach, rozwijając możliwości i reagując na zmieniające się potrzeby. Dzięki współpracy z klientami korporacyjnymi wielu branż i organizacji wydarzeń na terenie całego kraju, zdobywaliśmy kompetencje i wypracowywaliśmy dobre praktyki.

Trzy lata temu, zmieniliśmy nazwę firmy na Event Design Group i dywersyfikując a także uzupełniając nasze usługi, stworzyliśmy kameralną wypożyczalnię mebli. Jedyne, takie miejsce z meblami wysokiej jakości na wynajem w regionie.

Podążając za zmianami rynkowymi, wchodzimy w tym roku w kolejny obszar. Spotkamy się z Wami ONLINE. Analizujemy plusy i minusy nowej rzeczywistości i wraz z wieloma profesjonalistami chcemy przybliżyć nowe umiejętności i kompetencje, które są potrzebne w wirtualnej przestrzeni. Zawodowe i prywatne. Na nowej Platformie Online. O szczegółach będziemy  informować na bieżąco.

Inicjatorką pomysłu jest Aga Dąbrowska – właścicielka Event Design Group, która od ponad 15 lat prowadzi firmę w branży eventowej. Jak sama mówi – największą skarbnicą wiedzy są ludzie, którzy na co dzień wspierają ją unikalnymi talentami i profesjonalizmem. Przy tworzeniu eventów najważniejszy jest sprawdzony team i zaufane firmy współpracujące. Merytoryczną wiedzę zdobywała na studiach o kierunku Zarządzanie i Marketing, podyplomowej Psychologii w biznesie i Ekonomii. Know-how tworzenia kameralnych i masowych wydarzeń podparła certyfikatem Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji, Studium Public Relations i Reklamy. Przeszła także wiele szkoleń, w tym ze skutecznej kampanii marketingowej oraz kampanii na FB.

Zamknij

Zaloguj się

Zamknij

Koszyk (0)

Cart is empty Brak produktów w koszyku.