W 2006 roku rozpoczęliśmy przecieranie szlaków w branży eventowej, z pokorą ucząc się na błędach, rozwijając możliwości i reagując na zmieniające się potrzeby. Pracując przez te lata z uznanymi klientami korporacyjnymi na terenie całego kraju m.in. z: BASF, Boccard, COTY, COSTA Coffee, CUPT, Edgewell, GlaxoSmithKline Consumer Healthcare i GlaxoSmithKline Pharmaceuticals, Henkel & Schwarzkopf, Lagardere, Nestle Nutrition, Michelin Polska, Sephora, Toyota MIR-WIT czy Walmark zdobywaliśmy kompetencje, zawsze stawiając na jakość i dbałość o detal każdego elementu.
Kilka lat temu, zmieniliśmy nazwę firmy na Event Design Group i dywersyfikując, a także uzupełniając nasze usługi, stworzyliśmy wypożyczalnię mebli, stając się miejscem z prawdopodobnie najlepszymi jakościowo meblami na wynajem w regionie Warmii i Mazur. Nasze produkty tworzą spójny styl konferencji, rodzinnych uroczystości, targów czy pokazów.
Podążając za zmianami rynkowymi, weszliśmy również w obszar ONLINE. Z myślą o tym, że warto dzielić się wiedzą i doświadczeniem naszą i innych specjalistów powstała platforma work&joy online z KURSAMI ONLINE.
Aga Dąbrowska – właścicielka Event Design Group, twierdzi, że jej największą inspiracją są ludzie różnych profesji, których poznaje przez lata oraz Ci, którzy na co dzień wspierają ją unikalnymi talentami i profesjonalizmem. Przy tworzeniu eventów najważniejszy jest sprawdzony team i zaufane firmy współpracujące. W wypożyczalni natomiast, oprócz jakości mebli, stawia na bezpośrednią komunikację i miły serwis. Merytoryczną wiedzę zdobywała na studiach o kierunku Zarządzanie i Marketing, podyplomowej Psychologii w biznesie oraz Ekonomii. Know-how tworzenia kameralnych i masowych wydarzeń podparła certyfikatem Europejskiej Akademii Organizatorów i Planistów Konferencji, Studium Public Relations i Reklamy. Przeszła także wiele szkoleń, w tym ze skutecznej kampanii marketingowej, kampanii na FB, organizacji eventów online oraz reżyserii eventów.